JALAN2..

Thursday 30 August 2012

SELAMAT HARI RAYE :)

SELAMAT HARI RAYE SEMUE,,, 
hahah orang dah nak habis raye aku baru nak update story,,, heeee dah basi agaknye, tapi tak kirelah rindu kat sayang aku ni punye pasal. Ye lah lepas ni entah bile pulak bole update sayang aku nih,, mane tak nye lepas ni mane sibuk dengan assignment, sibuk dengan kawan baru dan mungkin bf baru,, 
"eh tidak-tidak haha ieda betulkan niat nak masuk U tuh."

okey tahun nih aku tengok bermacam-macam tema warna untuk raye, tak kisah lah ape pun tema korang kan yang pasti tidak membazir dan tidak terlampau menonjol, tak salah kalau setakat nak cantik sikit, Rasulullah jugak menggalakkan memakai pakaian yang cantik di hari raye tapi janganlah sehingga menimbulkan perasaan takbur. "Eh, baju kurung biase je?? Setakat baju kurung macam tu orang dah tak pakai lah. Tu zaman 70 an punye. Tengok baju aku ni, ni lah fesyen sekarang. Kualiti kain pun first kelas. Kau ado??" Ingat nanti mati pun pakai kain kafan jugak macam orang lain. Takdenye manik manik,, bling bling semua tuh. :) 

hehe ok aku nak share sikit gambar raye 2012 :D

with cousin si kecik elisa dan nurul.

aauuuwww sweetnye macam baru lepas nikah,, heheh
abah dan mama. Semoge mereka bahagia sentiase, dan sihat sentiasa agar saling boleh menjaga dan melengkapi.

with cousin mira,, haha gamba tak ready,, :D

dari kira mira, aku dan nurul.

achik dan pak ucu.

with my mom and dad. Muaahhh

haha dah macam cikgu tadika,,,

with my mom,,nurul and her mother (acik umi)

hahah saye memang kecik okeyh,,,

sepupu aku tunang,, :) selamat bertunang Nur Hazwani.

p/s:Selamat Hari Raya dan Selamat Menyambut Kemerdekaan. Semoge Allah melindungi negara kita dari ancaman musuh luar dan dalam. Amin bersyukurlah kite dilahirkan di negara yang sudah merdeka, jadi janganlah jadi musuh dalam selimut. Hargailah perjuangan nenek moyang kite yang telah banyak berkorban nyawa demi menuntut sebuah kemerdekaan. Hargailah ape yang telah kite kecapi sekarang. Sekian, pesanan khidmat masyarakat :D.

No comments:

Post a Comment