JALAN2..

Monday 29 April 2013

MY DREAM CAR \^_^/

Assalamualaikum... 
okey hari ini aku nak share sikit pasal kereta impian aku atau dalam bahasa 'omputeh' my dream car. Korang pun mesti ada kereta impian yang korang nak sangat beli or guna kan. At least tak dapat beli pun dapat sentuh pun jadi lah kan. Paling 'koman' pun dapat tengok depan dua bijik mata pun ok lah kan? Ye idok. Hehe So far, kereta yang aku nak sangat dapat, memang teringin sangat sangat lah nak miliki     

taddddaaaaaaaaaa ni dia. 


audi r8. Perghh memang handsome kan design dia. Ni kalau aku dapat ni, ish confirm jadi bilik tidur aku ni. Dulu aku tak minat sangat brand audi. Tapi lepas aku tengok ada satu cite korea ni, diaorang guna kereta audi. Terus jatuh cinta, betul la kate mak mak kite, tak kenal maka tak cinta kan? Huhu 

Tapi kalau nak dapat sekarang memang tak lah kan? As a student tak mungkin lah aku mampu beli kereta macam ni. Alangkah kereta sorong tu pun belum tentu aku mampu beli hehe ni kan pulak kereta macam ni. InsyaAllah one day, doa-doakan lah yea, impian aku yang satu ni tercapai. huhu 

p/s : berangan-anganlah semampu yang mungkin kerana dari angan-angan itulah yang akan mendorong kita untuk bangkit dan berusaha untuk mencapai angan angan tersebut.

No comments:

Post a Comment