JALAN2..

Wednesday 27 June 2012

Blog Ter'PANAS' Masa Kini :)

Assalamualaikum, Hai, Anangseyo,,,
Apa khabar kepada para readers sekalian, walaupun sampai ke hari ini still takde followers, aku tetap bersyukur kerana dapat mengupdate blog tercinta. InsyaAllah aku akan berusaha mengupdate entry2 yang lebih menarik. :d

lagipun berblogging in hanyalah sekadar memenuhi masa lapang, keje part time kate orang almaklumlah bile dah kebosanan ini lah kejenye. Nak2 pulak aku ni memang minat menulis dan dalam usaha menghasilkan novel sendiri mudah-mudahan usaha aku akan membuahkan hasil suatu hari nanti. Amin..

Berbalik kepada tajuk entri aku, aku nak share sikit pasal blogger yang telah berjaya menarik perhatian serta mempunyai kespecialan atau keistimewaan sendiri dalam usaha menarik para bloggers dan readers
-
-
-
-
-
untuk terus follow n kerap membuat lawatan ke blog mereka. Pinjam photo yea para blogger,
Antaranya adalah:-


apa yang bestnye pasal blog ni,  Cik Lyssa kita ni rajin buat tutorial tentang blog. Semua tuto ade kat blog dia. Jadi bagi korang yang masih tercari-cari tu pergi je kat blog dia conferm korang akan jumpa apa yang korang nak. 



Aku suka baca entri dia. Apa yang best pasal blog Cik Fatin Liyana ni ialah entri dia tentang setiap tempat yang dia lawati terutamanya Korea dan Bandung. So guys yang suka melancong boleh lah blogwalking di blog dia.



hah sape tak kenal dengan blogger femes ni kan? Ben Ashaari. Antara blogger yang rajin mengupdate blog. Dan semenjak jadi bapak ni kebanyakan entri tentang baby dye yang comel tu. Tapi siyes memang comel pun si Qhaliff tu rase nak cubit je pipi dia. hehehe lebih pulak aku. 



blogger yang juga seorang model ni sangat femes you'olls... Katanye Cik Hanis ni dah berjaya kalahkan Dato' Siti Nurhaliza tu maknenye betul-betul femes la kan. Al-kisah namanya mendapat tempat keenam  di pencarian Pak Cik Google mengalahkan Dato' CT sendiri. Top 10 u'olls...



soo sweet kan diaorng. Sorry akak curi gambar masa tunang akak. 
Maria Elena yang juga merupakan tunangan kepada abang Fatin Liyana ni sangatlah sempoi orangnye. Tak percaye?? Rajin-rajinlah jenguk blog die. Uniknya tentang blog ni mungkin kebanyakan entri Maria Elena menggunakan bahasa Inggeris. 



Yang buat aku kagum pasal mamat ni, dia dah ada studio photography sendiri beb walaupun masih muda. Korang ade? ?? N gamba-gamba photography dye memang superb!! gua cakap kat lu. Kalau tak percaye korang boleh pergi sendiri ke blog dye.



hah yang aku suka pasal blog dye ni. Dye ni rajin buat review pasal movie2 baru kat panggung. Jadi kepada korang yang memang giler panggung tu, bolehlah melawat blog dye ni. Untuk dapatkan maklum balas tentang movie yang korang rase was2 dan kurang yakin tapi nak jugak tengok. 



ni pulak blogger yang dikenali sebagai Cik Epal juga terkenal di kalangan para blogger. 


Seterusnya, 

owner blog ni tak dapat dikenal pasti. Apa yang aku suke giler pasal blog ni ialah blog dye semua cite pasal makan. Nak2 aku ni memang jenis food lover. Bagilah ape je semua aku bedal. Tapi jangan salah faham makanan halal untuk dimakan je la yea.

Hah dan yang last sekali ni paling aku suka dan gemar. Jeng jeng jeng
-
-
-

sekali-sekala best jugak kan dengar ceramah ustaz ni. Daripada asyik duk denga lagu je. Ye tak? Namun biasalah adat dunia ada yang suka ada yang tak suka. Dia pun manusia biasa jugak yang tak terlepas dari melakukan kesilapan. Tapi tak salahkan perkara baik yang dia sampaikan kita ambil dan jadikan sebagai ikutan. :)



p/s:inilah dia 10 blog yang aku rajin jenguk. Aku juga berharap satu hari nanti blog aku turut akan ada pengikut yang tersendiri. Dan aku tidak akan berputus asa dalam dunia blogging ni. Usaha kan lift kejayaan :)  

No comments:

Post a Comment