JALAN2..

Sunday 10 June 2012

Oh sepatu!!

Hai u'olls.. Apa kaba? Harap2 shat shat la selalu. Semalam bersamaan dengan hari Sabtu tepat jam 11.30 aku dan keluarga telah pergi window shopping you'olls. Hajat dihati memanglah aku nak beli sepatu merah ala2 balet gitu.   


macam ni hah! merah kan? owhh i love red. 



tapi cari2 punye cari punye cari tak jugak jumpe. Last-last aku jumpe sepatu ni. Walaupun tak berape merah tapi dah ala2 kan. Tapi...



dengan secare tidak sengajanye, tibe2 mata aku tertancap pada sepasang sepatu balet lain warne coklat macam tu. Haih dah rambang mata ni. Ah sudah! tak tahu nak pilih yang mana. Melihatkan aku yang muke dah macam tengah nak jawab exam memikirkan pilihan hati. Akhirnye abah aku pun bersuare..

"ha, bagilah dia dua-dua. Takpe la Abah bayar" katanye. 

Hah seronok la aku, maklumlah anak perempuan sorang senang la dapat. Aku pun ape lagi,
 "akak bagi saiz 6. hehehe yea yea dapat kasut.." 

dah mcam budak umo 5 tahun dapat gula2 lagaknye. Ape-ape pun Abah aku memang sempoi dan sangat la memahami. Terime kasih Abah. I luf u. :d


p/s: Orang tua kite dah banyak berkorban untuk kite. Segala kemahuan dan kehendak kite, mereka berusaha untuk penuhi. Tapi bagaimana dengan kite? Pernah kah kite berusaha untuk menyenangkan hati mereka? Pernahkah kita cube untuk memahami hati dan perasaan mereka? Peringatan untuk diri sendiri jugak. 

SEPATU MERAH IDAMAN HATI,
SAME2 LAH KITA MERUBAH DIRI. :) 

No comments:

Post a Comment