JALAN2..

Tuesday 19 June 2012

Sana Korea Sini Korea..

Assalamualaikum,,,
ok ni entri pertama aku dalam ruangan fesyen..
hurm,, hari ni semua orang cakap pasal korea. Drama korea, lagu korea, movie korea, fesyen korea, rambut korea dan bermacam lagilah.

Jadi aku pun nak share la sikit pasal fesyen korea yang cepat betul jadi ikutan oleh remaja sekarang ni. Nak ikut sangat fesyen korea kan?? Di sini aku aku tunjukkan sikit beberapa contoh style kpop yang boleh korang jadikan inspirasi. Sesuai dengan cuaca dan haba di bumi Malaysia ni. Yang penting selesa.

Gud luck ^_^  



fesyen seperti juga mungkin sesuai untuk kaum hawa yang bertudung.








disini aku sediakan beberapa web yang menjual pakaian dari Kpop style:



p/s: apa2 pun yang kita pakai. Jangan bermegah kerana rezeki itu semuanya datang dari Allah. :)



No comments:

Post a Comment