JALAN2..

Sunday 10 June 2012

GOALLLL !!!

Alhamdulillah masih dipanjangkan umur oleh Allah dan masih berkesempatan untuk mencoret cerite di blog kesayangan aku ni.

Hai u'olls. Ape kaba semue? Moge-moge sihat sihatlah selalu ye. Ape? kurang sihat? Hurm  kalau rase kurang sihat tu ataupun demam tu cepat2lah jumpe doktor. Sekarang ni dengan cuaca tak menentu cepat betul orang demam ye. Kalau setakat demam biase tu takpelah jugak kan? Ni datang siap dengan pakej sekali., macam Nescafe 3 IN 1, demam+batuk+selsema.

Hurm.... SEBENARNYE bukan demam tu yang aku nak cite kat sini. Tapi..
'demam euro'. 

di sini aku sertakan jadual PERTANDINGAN EURO 2012


EURO 2012 TEAMS

Antara team yang diramal menjadi juara..

SPAIN

GERMAN

ITALY

PORTUGAL


Aku? Mestilah aku sokong German. 

p/s:walau apa pun pasukan pilihan korang. Ingat! Kite tetap dengan Harimau Malaya. hehehe \:o:/  


EURO 2012 DI UKRAINE,
GERMAN PASTI JUARE. 

No comments:

Post a Comment